18 Mayıs 2012 Cuma

AYŞE'YE GÖNDERDİĞİM MESAJIN DEVAMI

11 Mayıs 2012 tarihli Ayşe'ye gönderdiğim mesajın devamını aşağıda veriyorum.
........................
Başka kitaplara gelince bi dünya turuna ne dersin?

Japonya-İmkansızın Şarkısı
Nijerya -Mor Amber
Güney Afrika Cumhuriyeti-Ağla Sevgili Yurdum
Meksika -Acı Çikolata
A.B.D-İrlanda-Angela'nın Külleri
Peru-Yüzbaşı ve Kadınlar Taburu (Bu kitabı ben 80'lerde okudum.Yazarı Llosa geçen yıl Nobel Edebiyat Ödülü'nü kazandığında gülerken içini bumburuşuk eden o kitabı hala daha ne kadar net hatırladığımı farkettim)

Bu arada deme ki niye bizimkiler yok.Bizimkilere iki kat daha meftunum.Sadece bugün canım dünyayı gezmek istedi.Ancak,gene de iki yabancının ağzından sevgili ülkemi anlatan 3 muhteşem kitap adı vereyim.

Kanatsız Kuşlar-Louise de Bernieres-1900-1924 Kayaköy'de geçer.
Aziyade -Doğudaki Hayalet-Pierre Loti.19.yüzyılın sonlarında İstanbul'da geçer.Devam kitaplardır.Önce Aziyade'yi okumak gerekir.Ben bunu bilmeden önce Doğudaki Hayalet'i okudum ama bu bile Loti vurgununu yememe yetti.
Geribildirimlerini beklerim. Sevgiler,iyi okumalar.

Bazılarının baskısını bulamazsan nadirkitap.com'u dene.
..............................
Kitap anlatılarıma dünyayı dolaşarak devam edeyim diyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder